BLOG

Díjnyertes hétvége Kunfehértón!

18. RCS MeetUp – Egy díjnyertes hétvége Kunfehértón!

Néha jól esik kicsit kiszakadni a hétköznapok körforgásából. Még jobb ezt valami olyan helyen tenni, ahol az ember ki tud kicsit kapcsolni és fel tud töltődni. Ehhez szükség van egy kiváló helyszínre, jó programokra és üdítő társaságra. A BMW találkozó nem véletlenül minden évünk egyik, ha nem a legvártabb eseménye, pirossal bekarikázva a naptárban, hiszen pontosan az imént említett dolgokat kínálja. Ez idén sem volt másképp.

Kimondani is hátborzongató, már hány éve (évtizede) foglalkozunk klasszikus autók felújításával és talán senkit sem botránkoztat meg, ha kimondjuk, hogy klasszikus BMW-k restaurálásával. Ezért is annyira kedves a szívünknek, az, hogy ott lehettünk a 18. BMW RCS MeetUp BMW találkozón is, a kunfehértói strandon. Ilyenkor tényleg azt érezzük, mintha hazatértünk volna a családunkhoz. Nagyszerű emberek és káprázatos BMW-k, szerintünk nem is nagyon kell ennél több a boldogsághoz, de hála az izgalmas programoknak, még a vártnál is mélabúsabban jöttünk el, tudván, hogy megint egy évet kell várni a következőre.

Az idei eseményt is méltó módon szerettük volna köszönteni, úgyhogy egy elég komoly kis gép parkot vonultattunk fel. Mindenképpen ki kell emelnünk, hogy ezúttal is fantasztikus társaságunk akadt a standunknál, hiszen az ország legjobb beltereinek szülőatyjai, az MMM Interior csapata volt a sziámiikrünk.

Az idei évben olyan verdák kísértek el minket, mint egy Alpina B12, egy E36 Cabrio, a jó öreg, Phoenix Gelb BMW M3 E46 Cabrio, a jól ismert E30 Jagermeister versenyautó, a 850Ci, egy E46 M3 és egy E46 M3 versenyautó, valamint egy F82 M4 és F80 M3. Sokukat láthattok már a videóinkban, megcsodálhattátok őket az AMTS-en, vagy már olvastatok róluk a legendáriumokban, úgyhogy nem is nagyon fecsérelnénk a szót, főleg, hogy az idei találkozó után, már tényleg elmondhatjuk, hogy munkáink önmagukért beszélnek, hiszen 5 autónk is díjat vihetett haza a rendezvényről. Nagyon hálásak vagyunk nektek és nagyon köszünjük, hogy bearanyoztátok az autóinkat és a hetünket is ezzel.

A találkozón rengeteg nagyszerű emberrel tölthettünk el időt, fantasztikus programokon vehettünk részt, szerencsére az idő is adott volt, ahhoz, hogy teljes mértékben kihasználjuk a strandolás lehetőségét. Na meg persze a koccintás sem maradhatott el, reméljük mindenkinek sikerült azóta összeszednie magát és sikerül ezen sorokat olvasva visszanyernie az emlékezetét.

Nagyon köszönjük a szervezőknek és minden résztvevőnek is. Jövőre találkozunk!

AMTS 2022

AMTS 2022 – Hogy néz ki egy profi stand?!

Az idei évben végre korlátozásoktól és vírustól zavartalan módon, a régi kerékvágásban kerülhetett megrendezésre Kelet-Közép-Európa legnagyobb autós rendezvénye, az AMTS, a jól bevált helyszínen a Hungexpoban.

A tavalyi covidos csökkentett verzió után az idei évben igazán nagy durranásra lehetett számítani és a szervezők nem is okoztak csalódást. Hatalmasat szólt az esemény és büszke lehet magára mindenki, aki hozzájárult ehhez. Tavaly, ahhoz, hogy a vállalkozásunk zavartalanul tudjon működni és a tőlünk megszokott minőségben folyjon a munka, nem tudtunk részt venni az AMTS-en, így idénre már nagyon ki voltunk éhezve, hogy találkozhassunk veletek saját standunknál. Hoztuk is az elvárt formánkat.

Az AMTS legizgalmasabb és legnyüzsgőbb helyszínén építettük fel standunkat, az A pavilonban. Idén igazán prominens társaságban töltöttük időnket, kedvenc olajbeszállítónkkal a Gulf csapatával hoztunk össze egy remek kis kooperációt. Aki tovább tudott lépni a mi autóinktól, azok az A pavilonban fantasztikus kiállításnak lehettek szemtanúi. A legnevesebb tuningcégek, a legkomolyabb külföldi és hazai építések sorakoztak fel körülöttünk. Érdemes kiemelni a svéd Powered by Johan Dodge Charger R/T-t, aminek a fényezése, 1500 lóerős motorja, 24 colos kerekei, futóműve és tulajdonképpen minden alkatrésze lenyűgöző volt. Nem véletlenül nyerte el az idei Best of Show díjat!

Persze a többi pavilon sem szerénykedhetett, lenyűgöző tartalmaknak lehettetek szem- és fültanúi a 3 nap során. A D pavilonban megrendezésre került az I. elektromobilitás expo, a G-ben veterán autó kiállítás volt megcsodálható, az E-ben az importőröké és új autóké volt a főszerep, a B-ben pedig szokás szerint leginkább a hazai tunerek szórakoztatták a látogatókat, némileg lazább körülmények között.

Noha mi nem vagyunk megrögzött hívei a porbaültetésnek és a monumentális kerekeknek, de meg kell vallani nagyon kitettek magukért a külföldi és hazai tunerek egyaránt, érdemes volt látogatóként is megjelenni a 2022-es AMTS-en. Le a kalappal srácok!

Idén nálunk saját gyűjteményünk 3 üdvöskéje, valamint Benkő Anti barátunk 3 gyönyörűsége gurult ki a szőnyegre.

Az első a régóta nagy becsben tartott E30 V8 (M60B40), gyári 6-os váltóval. Az autón minden átalakítás hivatalos, még a 4000 V8 is. Nem saját felújítás, egy német tulajdonos építette.

A következő versenyző az E34 525i, minden porcikája általunk felújítva, a saját gyűjteményünkbe készült. Az autó egy rendkívül különleges színnel hódít, fényezős kollégánk nem kevés aranyszemcsét rakott bele.

Peti harmadik kiállított autója egy E38 Alpina B12, 5.7 V12-es motorral. Eszméletlen értékkel bír, egy valódi kuriózum. Az autó ami még a nem BMW fanatikusok szívét is megdobogtatja és nem mellékes módon eladó. Egy tokiói árverésen vette jelenlegi tulaja, jelen pillanatban 3 darab érhető el belőle a világon.

Antika egy általunk teljesen felújított E31 850Ci-t hozott magával, amelyet értékesítünk is. Egy igazi különlegesség, amelyre várjuk a méltó vevőt.

A  6 nap alatt elkészült E30 “Jagermeister versenyautó”, ami sosem volt versenyre használva. Minden egyedi rajta, klasszikus Kárai felújítás. S54B32 (E46 M3-ból) motor, bukócső, kormány, stb. Elloptuk Antika garázsából, amikor nyaralni voltak, 6 nappal később mire visszaértek, ilyet lett! A kollégák szerénynek nem mondható napi 18-20 órát dolgoztak vele, de megérte

E46 M3 versenyautó, utolsó csavarig felújítva, rengeteg egyedi megoldással, és profi versenycuccokkal. Pár évvel ezelőtt készült el, de még a mai mezőnyben is megállja a helyét. Ő Antika fagyizós autója, sosem használta…versenyre főleg nem!

Aki lemaradt volna a szerénynek véletlenül sem mondható istállónkról, vagy csak újra megcsodálná őket, az megtekintheti az AMTS hivatalos Youtube csatornáján Franky barátunk profi interjúját: AMTS – 1. Nap – Kárai Exclusive – YouTube

A 3 nap alatt rengetegen odajöttetek hozzánk, fotóztatok, aláírást kértetek tőlünk és nagyon sok nagyszerű embert ismerhettünk meg. Nekünk felbecsülhetetlen értékkel bírnak ezek a pozitív visszajelzések, úgyhogy továbbra is az eddigi odaadással és profizmussal folytatjuk munkánkat.

Köszönjük ezt a varázslatos hétvégét és reméljük jövőre is találkozunk veletek a 2023-as AMTS-en.

E30 PICKNIK (OO[][]OO)

Jó volt látni, hogy nem csak mi vagyunk a típus rabjai

Az elmúlt hétvégén a Trackwoodon volt a csapat, de nem csak versenyezni mentünk, hanem igyekeztünk színesíteni az E30-as BMW-knek meghirdetett találkozó palettáját is.

Összesen öt autót vittünk el, melyből hárommal a közönségszavazás alapján díjat is hoztunk, egyiket megosztva egy másik E30 tulajdonosával.

Itt szeretnénk megköszönni a nézőknek a rengeteg szavazatot és üdvözöljük a márkatársakat, akiknek szeretnénk gratulálni a szebbnél szebb E30-aikhoz.

Reméljük lesz még alkalmunk egymás mellett kiállítani az autóinkat.
(B)

Izgalmas szezon volt…

2018-ban egyszemélyes hadsereggel vívtuk a csatákat a pályán, Kárai Peti indult harcba a dobogóért.

A tavalyi év végére elindult látványos fejlődés az idei szezonban tovább folytatódott, így számos jó eredményt sikerült behúzni az évben. Ebben nagy szerepe volt a szervízcsapatnak, akik ha kellett, egy éjszaka alatt elemeire bontották szét a motort és reggel újra a rajtban volt az autó.

Az utolsó előtti versenyig sikerült vezetni a bajnokságot, ám ekkor Piskolty Kevin néhány ponttal átvette a vezetést.

 A szezonzáró versenyen az időjárás megtréfálta a mezőnyt, így mindketten nulla ponttal mehettek haza, ami egy úttal azt is jelentette, hogy a minimális pontkülönbség megmaradt Kevin javára.

Peti azonban cseppet sem búslakodik, hiszen — ahogyan szoktuk mondani — szépen csillog az ezüst is, de ami ennél is fontosabb, hogy egészséges kisfia született, így idén a baba projekt vette át a vezetést a fontossági sorrendben.

Köszönjük a szervízcsapatnak az egész éves megfeszített munkát, nélkülük esélytelen lett volna a dobogó megközelítése is.

Köszönjük nektek a rengeteg elismerő üzenetet és a szurkolást a lelátóról!

Köszönjük a bizalmat támogatóinknak:

#karaitrans#larosa#gastrosatrade#proit#blabladisco#sandvikentools#bvisulas#raceshop#pesentfilm

TRACKWOOD 2018.

Nem a füst csípte a szemünket

Semmi kétség, a rendezvény idén is remek volt, ahogyan minden évben.

A szurkolók szenzációsak voltak, a pilóták pedig profik. Az E30 Pickniken is elég sokan lettünk a végére, jó volt látni, hogy rajtunk kívül vannak még elkötelezett rajongói a típusnak.

Innen három díjat is sikerült elhoznunk, amiért ezúton is köszönetet szeretnénk mondani a nézőknek, akik szavaztak.

Alapvetően a versenyzést is élveztük, hiszen a pálya nagyon tempós és technikás volt, az ellenfelektől pedig rengeteget tudott tanulni az, aki szeretne fejlődni. Elvileg jó szájízzel kellett volna hazajönnünk, de sajnos mégis vannak bennünk kételyek, hogy minden úgy zajlott, ahogyan kellett volna.

Kár lenne túlságosan kivesézni a csatákat, amikkel kapcsolatban mindenki széttárt karokkal csodálkozott, mert rengeteg videót láthatunk róluk és a nézőtéren is nagy felháborodást keltett a döntés, ahogyan az este folyamán még számtalanszor rácsodálkoztak a bírók döntésére.

Tudjuk, hogy a bírók nem a nézőtéren ülnek. Tudjuk, hogy a döntéseket nem mindig érzi igazságosnak az, aki nem jut tovább. De azt már nem értjük, hogy miért nem tudott senki sem óvni, miért esik ki valaki egy hibáért és miért továbbjutó valaki ugyanazzal a hibával, amikor előtte kategorikusan kijelentették a bírók, hogy ez akkora hiba, amivel lehetetlen továbbjutni.

Az sem hétköznapi, amikor a biztonsági őr alpári stílusban elzavar egy várandós nőt a pálya széléről, aki éppen egy biztonságos helyről várja, hogy benyújthassa az óvását, majd fenyegetően megjegyzi, hogy ne akarja megtudni, hogy ki ő a hétköznapokban. Helyette talán útbaigazítást is adhatott volna.

Ez a viselkedés nem a szervezők hibája, mert mindenki mellett nem állhatnak ott, de mégis azt gondoljuk, hogy nem méltó egy ilyen színvonalú versenyhez.
Bízunk benne, hogy a szervezők ígéretükhöz hűen valóban elkezdenek foglalkozni a reklamációkkal, mert a versenyzőknek hamar elmegy majd a kedvük a nevezéstől, hiába az egyik legjobb hazai versenyről van szó.

Reméljük, hogy mindezek ellenére nem okoztunk csalódást azoknak, akik nekünk szurkoltak és sikerült néhány pillanatot emlékezetessé tenni.

A szurkolóinknak köszönjük a biztatást, a csapatnak köszönjük, hogy ismét minden versenyzőnknek pillanatok alatt orvosolták minden javítható problémáját és köszönjük támogatóinknak, akik nélkül ez úttal is göröngyösebb lett volna a versenyre vezető út.
(B)