BLOG

Amerikából jöttem – Mesterségem címere: BMW

E24 635CSi

Mit szeretünk Amerikában? A Coca-Colát, a hamburgert, a kosárlabdát, a Dallast (jó, lehet azt annyira nem), Pamela Andersont (viszont mindenképp) és persze azt, hogy micsoda ereklyéket lehet onnan szerezni. Beszéltünk már arról, hogy sokan ódzkodnak a tengerentúli autóvásárlástól. Pedig közel sem akkora őrdöngösség, mint amilyennek elsőre hangzik, csak a megfelelő szakember és lelőhely kell a tengerentúlon is! Régóta bevett gyakorlat nálunk ez, nem véletlenül. Sok olyan klasszikus autó van, ami az amerikai piacon másképp maradt fent, vagy egyáltalán csak ott maradt fent. Arról nem beszélve, hogy milyen jó állapotú verdák tűnnek fel olykor-olykor.

Hiába jött az autó megbízható helyről, elengedhetetlen, hogy szakemberek is átvizsgálják, mielőtt bármi is történne vele. Azért azt meg kell jegyezzük, hogy európai autóhoz, még mindig mi értünk jobban, mert pár, nem is apró karosszériahibát fel kellett fedezzünk az autóban.

Az autó hibáinak korrigálása mellett, kapott gyönyörű BBS RC felniszettet, egy finom kis ültetést, méghozzá Eibach rugókkal, melyek tökéletes kiegészítői a Bilstein gátlóknak. A kocsi a gyönyörű fényezését pedig Misinkó Lacinak köszönheti!

Ne féljetek tőle, nem harap. Reméljük az újdonsült tulajdonosa sem fog vele senkit megrémíteni.

Az alábbi képgalériában pedig végignézheted a felújítás során készített képek egy részét!

Új év, újabb megvalósított álmok

E46 330Ci

Kisfiúként (és természetesen kislányként is) mindenki az első autójáról álmodozik. Tisztán meg van az az érzés, ahogy a nyugati magazinok oldalait lapozgatva, vagy a TV-képernyőjére tapadva, az autós műsorokat bámulva, azt tervezgetjük milyen verdával fogjuk meghódítani az összes csajt (vagy csávót), hogy fogjuk állva hagyni a lámpánál a többi autóst és mit fognak szólni majd a haverok, amikor megérkezünk a zsír új járgánnyal. Idősebb olvasóink azt is tudják, hogy az első autó igaz szerelem, amolyan semmihez sem hasonlítható, örökké tartó fajta. Kicsit félretéve a szentimentalista nosztalgiát, hadd mutassuk be nektek a 2022-es év egyik legkomplexebb projektjét, amely egy rendkívül hosszú huza-vona – „Rohadjon meg…”ezúttal nem Kárai! – után végre visszakerült tulajdonosához. E46 330Ci!

Mi szükség volt erre a bevezetőre? Az autó tulajdonosának szülei az ékes példa arra, hogy vannak olyan gondolkodású szülők, akik nem arra törekszenek, hogy a gyermekük alá betegyenek egy zsír új méregdrága autót. A mai uniformizált világban, örömteli azt látni, hogy van aki szívesebben költ arra, hogy megtámogassa gyermekét, hogy egy igazi ízig vérig élményautót tudhasson magáénak. Hangsúlyoznánk, ez nem a pénzről szól, hiszen, ahogy egy új autó, úgy egy ilyen felújítás sem feltétlenül olcsó mulatság. Legalább nem kell aggódni, hogy a gyerek káros szenvedélyekre költ, elég lesz neki az adrenalin.

Na, de miből is állt a felújítás:

Újfent egy olyan projekt volt, ahol szabad kezet kaptunk a végeredményt illetően, ami meg is hozta a kedvünket egy kis varázsláshoz. Az autó, amikor hozzánk került, egy amolyan átlagos 330Ci volt, „unalmas” színnel, automata váltóval. Mi egy kicsit játékosabbá tettük. A végeredmény pedig, ahogy mindig: önmagáért beszél.

Az autó Demjén Peti barátunknak hála kapott egy sperr diffit,

az O.CT Tuning jóvoltából egy ST (by KW) futóművet,

a Bastucktól egy brutális kipufogórendszert a tökéletes hangzásvilágért,

BBS CH-R felniket elől 8,5, hátul pedig 9,5j szélességben,

és az élményautózást megkoronázandó egy 6-os MANUÁL váltót (mivel előtte automata volt).

Szerencsére a Magisztól számtalan gyári alkatrészt tudtunk felhasználni a projekthez. Hogy kívül és belül is kellően dögös legyen, műhelyünkből egy divatos, mégis feltűnő Nardo Grey színben gurult ki, a belteret pedig az MMM Interior, a tőlük megszokott, lassan azt mondhatjuk, hogy elvárt minőségben újította fel.

Kicsit talán irigyek is vagyunk a tulajra, hogy egy közel M3 szintű (de jóval péntárcabarátabb) élményautóval fogja róni az utakat. Biztonságos és élményekben gazdag vezetést kívánunk!🤲

Az alábbi képgalériában pedig végignézheted a felújítás során készített képek egy részét!

Egy az utolsók közül…

E30 320i Coupé

Mint azt bizonyára legtöbben Ti is tapasztalhattátok, napjainkban a (magyar) használtautó piac kaotikus állapotban próbál túlélni. Legyen az régisulis BMW vagy új Skoda Octavia, a vásárlás nehéz, a kiszemelt példányok pedig a valóságban ritkán egyeznek az elvárásainkkal. Hatványozottan igaz ez abban az esetben, ha megőrzött állapotú E30-at keresünk!

Mi azt mondjuk, érdemes elgondolkozni (vagy inkább nem gondolkozni), ha ilyesmit lát az ember!
Talán az utolsó lehetőségek egyike rejtőzik nem régóta weboldalunkon: egy 6 hengeres, kívül-belül lenyűgözően megvigyázott (nem felújított) állapotban tündöklő, kétajtós (!) E30. 🙏

Az állapota magért beszél, érdemes kívül-belül megnézni. Kézi, 6 henger, Coupé…Kihagytunk valamit?

Hát, ha mégis, akkor nézd végig az autóról készült képgalériát, mert a fotók minden bizonnyal beszédesebbek lesznek, mint ez a rövid írásunk! A hirdetést pedig itt találod ⤵

https://www.karaiexclusiveracing.hu/portfolio-item/bmw-e30-320i/

12 hengerrel vont nappali!

E38 750i

Elhoztuk Nektek a 90-es évek végének király BMW-jét, a szériában gyártott legnagyobb 5,4 literes motorral! Ezt anno Jason Statham is vágyakodva irigyelte, hiszen lökettérfogata csaknem a duplája az ő szerény 735i-jének!🤭

Eladó 750i-nket úgy engedtük el a téliszünetre, hogy előtte alaposan gatyába ráztuk! Nem terveztük, hogy ennyire belemerülünk a projektbe, de magunkat ismerve már tudhattuk volna, hogy úgyis ez lesz a vége…🤓
Az autó több törődést kapott az elmúlt néhány hétben, mint amennyit eredetileg szántunk neki, de nem bírtuk annyiban hagyni.

Ez egy zseniális gép, egy igazi uradalom, amit 12 henger mozgat, egy luxusautó, a kor rengeteg extrájával megfűszerezve, egy mozgó nappali, amibe bebújhatsz a duplafalú üvegek mögé!
És most már a műszaki állapotát tekintve is meg lehet magázni!
A teljesség igénye nélkül szeretnénk felsorolni néhány dolgot, amibe jobban belemerültünk.

  • orvosoltuk a tipikus E38-akra jellemző karosszériabetegségeket
  • a futómű átesett egy teljes felújításon
  • rendbe tettük a differenciálművet
  • elköszöntünk a szelepfedelek tömétéseitől, az összes üzemanyagcsőtől, a fékcsövektől és újakra cseréltük őket
  • felújítottuk az üzemanyagtankot
  • és gyári vízlehúzókat vettünk minden ajtó aljára!

Bár egyre jobban a szívünkhöz kezd nőni, így is eladósorban marad, viszont az új tulaj már egy szinte teljesen felújított autóval lehet boldogabb! Nézzétek meg a hirdetést, ahol a felújítás bővebb galériáját is megtaláljátok!⤵️

https://www.karaiexclusiveracing.hu/portfolio-item/bmw-e38-750i/

Az alábbi képgalériában pedig végignézheted a felújítás során készített képek egy részét!

Akkor beszélgessünk kicsit a 90-es évek kultuszautóiról!

E36 M3 3.2 Evo

1999-ig összesen 71.000 darabot gyártottak le ebből a csodából. Az E36 M3-at a BMW S50-es sorhatos motorja hajtja. 1995 szeptemberében bemutatták a facelift változatát.

A változtatások közé tartozott a motor lökettérfogatának 3,2 literre való növelése, a kézi sebességváltó 5 sebességesről 6 sebességesre való átalakítása. Ezzel a motorral felszerelt balkormányos autóból, sedan kivitelben (ínyenceknek: az Evoból), mindössze 1296 darabot gyártottak. Az egyiknek a tulaja pedig úgy döntött elhozza hozzánk.💪

Csak hogy tovább fokozzuk az élvezeteket: az autó kívül bostongrün, belül pedig modena walknappa naturbraun színekben pompázik. Akár egy találóskérdés is lehetne, hogy ezzel a színkombinációval és elektromos üléssel hány autó készült el. Segítünk: nem sok.😉

Attila, az autó tulajdonosa egy teljes felújításra vetette belénk bizalmát. Az autó Franciaországból származik. Gyakorlatilag teljesen gyári volt, a karosszériája pedig kiváló alap volt a felújításhoz.
A képeken jól lehet látni mit tettünk az autóval: az S50B32-es motoron végeztünk egy általános revíziót, megtörtént az előírt csapágyazás, megszűntettük az olajfolyást, foglalkoztunk a vízszivattyúval, teljesen átnéztük az egész kocsit. A komplett alját rendbetettük kompromisszumok nélkül, a futóművet és a difit is felújíttottuk. Ezenkívül kapott tőlünk egy telifényt, amit szintén szépen visszaadnak a fotók. Vájt szeműeknek pedig az is feltűnhetett, hogy néhány külső elem, mint például a hűtőrács és a sárvédő még a facelift előtti modellé. Mindenkit megnyugtatnánk: a 321 ló gondoskodik arról, hogy vezetés közben ne kérdőjelezd meg az autót.
Egy ilyen kuriózum megérdemelte, hogy a belsejét is a legjobbak vegyék kezelésbe. Az MMMinterior csapata egy szép állapotú, de már festett belsőnek ugrott neki, de a fiúk újjáakarták éleszteni a lenyűgöző modena walknappa naturbraun színt, ezért teljesen újrabőrözték. A műszerfal és a középkonzol sem volt gyári bőr, mindent a srácok bőröztek újra. A végeredmény pedig önmagáért beszél, sajnáljuk, hogy képen keresztül nem tudjátok megtapintani.🤲

Az alábbi képgalériában pedig végignézheted a felújítás során készített képek egy részét!

Ettől még a Tiszából is Riviéra lesz!

BME E46 M3 Cabrio

Van egy aranyszabály, ami arról szól, hogy bizonyos dolgokból nem lehet várat építeni. Azt gondolom, mi ezt párszor megcáfoltuk az elmúlt években, de mindig öröm, ha már egy alapjáraton is kiváló autóval dolgozhatunk. Ez volt a helyzet akkor is, amikor Szántó Zoli barátunk megkért, hogy “szerezzünk be neki” egy BMW E46 M3 Cabriot extravagáns Phoenix Gelb színben.

A bevezetőben emlegetett kiváló alapanyagot sokáig úgy tűnt, hogy hiába keressük a nyugat-európai piacon. Egészen az Egyesült Királyságig kellett „mennünk” érte, ahol megtaláltuk azt az autót, amely elképzeléseinknek teljesen megfelelt, leinformálható futásteljesítménnyel, sérülés- és festésmentes karosszériával, és ami talán a legfontosabb, hogy nem szakavatott kezek nem babráltak az autón.

Egy kompromisszumot mégis meg kellett kötnünk: az autó, mivel az Egyesült Királyságból érkezett hozzánk, ezért természetesen át kellett, hogy essen a szokásos procedúrán: egy teljes balkormányosítást kellett rajta elvégeznünk, amely, mint tudjuk egy nagyon komplex folyamat. Bár nálunk szinte már rutinműtétnek számít, sokan mégis tartanak tőle, úgyhogy ezen a ponton szeretnénk pár általános tévhitet eloszlatni ezzel kapcsolatban.

Sokakban él az átalakított jobbkormányos autókkal kapcsolatban egy fajta félelem, amelyet valahol meg tudunk érteni, ugyanis sajnos mi is találkoztunk már hazánkban több olyan balkormányosítással is, aminek minősíthetetlen volt a végeredménye: jobbkormányos kábelköteget marad, a biztosítéktáblát nem helyezték át a másik oldalra és még lehetne sorolni azokat a hibákat, amiket odafigyeléssel és kellő szakértelemmel orvosolni lehetne. Azt gondoljuk, az idő előrehaladtával egyre kevésbé válik hangsúlyossá az, hogy egy autó valaha jobbkormányos volt. Egy E30 M3 esetén például kevésbé szempont az, hogy jobbkormányos volt az autó, az E46 M3 esetén is csak addig tudnak majd ezzel sokan érvelni, ameddig már csak képen fogunk találkozni ezzel a típussal.

Visszatérve a mi autónkra, a képeket böngészve jól látható, hogy a balkormányosítás gyári minőségben történt. Meg lehet figyelni, hogy a kormánytartó konzol pontosan a gyári ponthegesztéseknél lett lefúrva, a jobboldalon pedig teljesen el lett tűntetve minden nyoma az autó korábbi életének.

Ahhoz, hogy a profi minőségű munkát az autó alkatrészei is tükrözzék, vásároltunk egy hiányos, balkormányos M3 SMG Cabriot is, amely kiváló donorként szolgált a csavarokhoz és a kábelkötegekhez. Nem vásárolgattunk bizonytalan eredetű vagy utángyártott alkatrészeket.
Az autó motorjában történt változásokról szintén jól árulkodnak a képek. Ezek nem a leglátványosabb, de annál fontosabb változtatások voltak.

A karosszéria kapott egy telifényezést pár kisebb lakkhiba, karc és kezdődő hólyagosodás miatt. Ha ezek az apró szépséghibák nem lettek volna, az autó tényleg, egy szinte teljesen gyári M3-nak mondhatta volna magát.
Most pedig talán még annál is jobb lett, ahogyan ezzel a Pheonix Gelb fénnyel kigurult a műtőből.

De nem is az autó színe a legszebb, hanem az, hogy eladó és akár a tied is lehet.

Ha szeretnél egy teljesen felújított, emellett kicsit “megokosított” E46 M3 Cabriot, ne habozz és nézd meg a hirdetést:

https://www.karaiexclusiveracing.hu/portfolio-item/bmw-e46-m3-cabrio-smg/

Az alábbi képgalériában pedig végignézheted a felújítás során készített képek egy részét!

A ’22-es év legnagyobb projektje?!

BMW E43 M3 versenyautó – A 2022-es év legnagyobb projektje?

“Csak legyen olyan Kárais…!”: Rengetegszer kapjuk az instrukciót ügyfeleinktől, ahogy ezt már a videóinkban is sokszor emlegettük. Nagyon szeretjük azt, amikor élvezzük az ügyfél bizalmát és teljesen szabad kezet kapunk az autó megformálásában. Főleg akkor, ha valóban mindent bele tudunk adni, amit csak elképzelünk és mindezt egy versenyautó formájában készíthetjük el. Hiszen egy művész is akkor tud igazán nagyot alkotni, ha nincsen keretek közé szorítva és saját ötleteit, gondolatait és érzelmeit fejezi ki alkotásával.

Ha meg akarnánk mutatni, hogy pontosan mit is jelent számunkra ez a kérés, azt legkönnyebben a frissen debütált E46 M3 versenyautónk portfóliójával tehetnénk meg. Ő egy igazi szerelemprojekt volt, sőt a 2022-es évünk “legnagyobb” projektje, ahol megvalósíthattunk mindent, ami csak fejünkből kipattant. Mint minden igazán nagy munkánk, ez sem valósulhatott volna meg, ha nincsenek azok a nagyszerű és ízig-vérig profi szakemberek körülöttünk, akik mindig támogatnak bennünket. Egy cél lebegett a szemünk előtt: megépíteni az ország legkomolyabb E46 M3 versenyautóját.

Legutóbbi videónkban beszámoltunk már arról, hogy micsoda eredménnyel vizsgázott az autó. 381 lóerő a padon úgy, hogy az autóban nincsenek “csodák”, a végeredményt leszámítva:

      • Belekerült 6 db emelt kompressziós dugattyú az LLRacing jóvoltából
      • Kapott egy carbon airboxot Haimus Racing-től
      • Reiger Racing Suspension futóművet
      • valamint kiváló AP Racing Hungary fékek a Speedy Racing csapatának, Szíj Zsoltiéknak köszönhetően
      • Az autó karosszériájának szinte minden eleme gyönyörűen megmunkált üvegszálból készült, Sonny Sándor Szijgyàrtò megszokott módon.
      • Powermodul, touchpad és számtalan segítség az ASMototól.
      • Péter Demjén keze műve a differenciálmű.
      • A race-shop.hu -tól Baranya Palinak köszönhetően számtalan alkatrész.
      • Kulinpapa.hu Kulin Feri programozói tehetsége!
      • Rálik Roland a nagykönyv szerint vitte végig az autó kábelezését, hibátlan munka!
      • Az autó gyönyörű designját a B Visuals intézte a EightEleven Design-nal karöltve!
      • A szekvenciális váltó a Beckert technology háza tájáról
      • Vízhűtő az SKPower.hu-tól!
      • Bukócsövezés Páli Szabitól!

A fent említetteknek hatalmas köszönettel tartozunk és nagyon büszkék vagyunk arra, amit közösen alkottunk.

Nem utolsó sorban köszönjük szépen Kovács Zoltán kollégánknak, aki vért, verejtéket és álmatlan éjszakákat nem sajnálva vitte végig ezt a fantasztikus projektet.

Természetesen az autó, tőlünk megszokott módon a motortuningon kívül egy teljes fényezést és minden egyéb törődést is megkapott.

A végeredményt pedig a megszokott minőségben a Darkside Media csapata örökítette meg!

Nagyon sok szeretettel adjuk át Deli Lászlónak és a DKD International Kft-nek idei évünk, illetve talán eddigi pályafutásunk legkomolyabb versenyautóját! Hálásan köszönjük a bizalmat!

Az autó tökéletes versenytulajdonságokkal rendelkezik, bár nem vagyunk benne biztosak, hogy nincs jobb helye a garázsban dédelgetve!

Úgy néz ki, tényleg álmokat váltunk valóra!

Díjnyertes hétvége Kunfehértón!

18. RCS MeetUp – Egy díjnyertes hétvége Kunfehértón!

Néha jól esik kicsit kiszakadni a hétköznapok körforgásából. Még jobb ezt valami olyan helyen tenni, ahol az ember ki tud kicsit kapcsolni és fel tud töltődni. Ehhez szükség van egy kiváló helyszínre, jó programokra és üdítő társaságra. A BMW találkozó nem véletlenül minden évünk egyik, ha nem a legvártabb eseménye, pirossal bekarikázva a naptárban, hiszen pontosan az imént említett dolgokat kínálja. Ez idén sem volt másképp.

Kimondani is hátborzongató, már hány éve (évtizede) foglalkozunk klasszikus autók felújításával és talán senkit sem botránkoztat meg, ha kimondjuk, hogy klasszikus BMW-k restaurálásával. Ezért is annyira kedves a szívünknek, az, hogy ott lehettünk a 18. BMW RCS MeetUp BMW találkozón is, a kunfehértói strandon. Ilyenkor tényleg azt érezzük, mintha hazatértünk volna a családunkhoz. Nagyszerű emberek és káprázatos BMW-k, szerintünk nem is nagyon kell ennél több a boldogsághoz, de hála az izgalmas programoknak, még a vártnál is mélabúsabban jöttünk el, tudván, hogy megint egy évet kell várni a következőre.

Az idei eseményt is méltó módon szerettük volna köszönteni, úgyhogy egy elég komoly kis gép parkot vonultattunk fel. Mindenképpen ki kell emelnünk, hogy ezúttal is fantasztikus társaságunk akadt a standunknál, hiszen az ország legjobb beltereinek szülőatyjai, az MMM Interior csapata volt a sziámiikrünk.

Az idei évben olyan verdák kísértek el minket, mint egy Alpina B12, egy E36 Cabrio, a jó öreg, Phoenix Gelb BMW M3 E46 Cabrio, a jól ismert E30 Jagermeister versenyautó, a 850Ci, egy E46 M3 és egy E46 M3 versenyautó, valamint egy F82 M4 és F80 M3. Sokukat láthattok már a videóinkban, megcsodálhattátok őket az AMTS-en, vagy már olvastatok róluk a legendáriumokban, úgyhogy nem is nagyon fecsérelnénk a szót, főleg, hogy az idei találkozó után, már tényleg elmondhatjuk, hogy munkáink önmagukért beszélnek, hiszen 5 autónk is díjat vihetett haza a rendezvényről. Nagyon hálásak vagyunk nektek és nagyon köszünjük, hogy bearanyoztátok az autóinkat és a hetünket is ezzel.

A találkozón rengeteg nagyszerű emberrel tölthettünk el időt, fantasztikus programokon vehettünk részt, szerencsére az idő is adott volt, ahhoz, hogy teljes mértékben kihasználjuk a strandolás lehetőségét. Na meg persze a koccintás sem maradhatott el, reméljük mindenkinek sikerült azóta összeszednie magát és sikerül ezen sorokat olvasva visszanyernie az emlékezetét.

Nagyon köszönjük a szervezőknek és minden résztvevőnek is. Jövőre találkozunk!

AMTS 2022

AMTS 2022 – Hogy néz ki egy profi stand?!

Az idei évben végre korlátozásoktól és vírustól zavartalan módon, a régi kerékvágásban kerülhetett megrendezésre Kelet-Közép-Európa legnagyobb autós rendezvénye, az AMTS, a jól bevált helyszínen a Hungexpoban.

A tavalyi covidos csökkentett verzió után az idei évben igazán nagy durranásra lehetett számítani és a szervezők nem is okoztak csalódást. Hatalmasat szólt az esemény és büszke lehet magára mindenki, aki hozzájárult ehhez. Tavaly, ahhoz, hogy a vállalkozásunk zavartalanul tudjon működni és a tőlünk megszokott minőségben folyjon a munka, nem tudtunk részt venni az AMTS-en, így idénre már nagyon ki voltunk éhezve, hogy találkozhassunk veletek saját standunknál. Hoztuk is az elvárt formánkat.

Az AMTS legizgalmasabb és legnyüzsgőbb helyszínén építettük fel standunkat, az A pavilonban. Idén igazán prominens társaságban töltöttük időnket, kedvenc olajbeszállítónkkal a Gulf csapatával hoztunk össze egy remek kis kooperációt. Aki tovább tudott lépni a mi autóinktól, azok az A pavilonban fantasztikus kiállításnak lehettek szemtanúi. A legnevesebb tuningcégek, a legkomolyabb külföldi és hazai építések sorakoztak fel körülöttünk. Érdemes kiemelni a svéd Powered by Johan Dodge Charger R/T-t, aminek a fényezése, 1500 lóerős motorja, 24 colos kerekei, futóműve és tulajdonképpen minden alkatrésze lenyűgöző volt. Nem véletlenül nyerte el az idei Best of Show díjat!

Persze a többi pavilon sem szerénykedhetett, lenyűgöző tartalmaknak lehettetek szem- és fültanúi a 3 nap során. A D pavilonban megrendezésre került az I. elektromobilitás expo, a G-ben veterán autó kiállítás volt megcsodálható, az E-ben az importőröké és új autóké volt a főszerep, a B-ben pedig szokás szerint leginkább a hazai tunerek szórakoztatták a látogatókat, némileg lazább körülmények között.

Noha mi nem vagyunk megrögzött hívei a porbaültetésnek és a monumentális kerekeknek, de meg kell vallani nagyon kitettek magukért a külföldi és hazai tunerek egyaránt, érdemes volt látogatóként is megjelenni a 2022-es AMTS-en. Le a kalappal srácok!

Idén nálunk saját gyűjteményünk 3 üdvöskéje, valamint Benkő Anti barátunk 3 gyönyörűsége gurult ki a szőnyegre.

Az első a régóta nagy becsben tartott E30 V8 (M60B40), gyári 6-os váltóval. Az autón minden átalakítás hivatalos, még a 4000 V8 is. Nem saját felújítás, egy német tulajdonos építette.

A következő versenyző az E34 525i, minden porcikája általunk felújítva, a saját gyűjteményünkbe készült. Az autó egy rendkívül különleges színnel hódít, fényezős kollégánk nem kevés aranyszemcsét rakott bele.

Peti harmadik kiállított autója egy E38 Alpina B12, 5.7 V12-es motorral. Eszméletlen értékkel bír, egy valódi kuriózum. Az autó ami még a nem BMW fanatikusok szívét is megdobogtatja és nem mellékes módon eladó. Egy tokiói árverésen vette jelenlegi tulaja, jelen pillanatban 3 darab érhető el belőle a világon.

Antika egy általunk teljesen felújított E31 850Ci-t hozott magával, amelyet értékesítünk is. Egy igazi különlegesség, amelyre várjuk a méltó vevőt.

A  6 nap alatt elkészült E30 “Jagermeister versenyautó”, ami sosem volt versenyre használva. Minden egyedi rajta, klasszikus Kárai felújítás. S54B32 (E46 M3-ból) motor, bukócső, kormány, stb. Elloptuk Antika garázsából, amikor nyaralni voltak, 6 nappal később mire visszaértek, ilyet lett! A kollégák szerénynek nem mondható napi 18-20 órát dolgoztak vele, de megérte

E46 M3 versenyautó, utolsó csavarig felújítva, rengeteg egyedi megoldással, és profi versenycuccokkal. Pár évvel ezelőtt készült el, de még a mai mezőnyben is megállja a helyét. Ő Antika fagyizós autója, sosem használta…versenyre főleg nem!

Aki lemaradt volna a szerénynek véletlenül sem mondható istállónkról, vagy csak újra megcsodálná őket, az megtekintheti az AMTS hivatalos Youtube csatornáján Franky barátunk profi interjúját: AMTS – 1. Nap – Kárai Exclusive – YouTube

A 3 nap alatt rengetegen odajöttetek hozzánk, fotóztatok, aláírást kértetek tőlünk és nagyon sok nagyszerű embert ismerhettünk meg. Nekünk felbecsülhetetlen értékkel bírnak ezek a pozitív visszajelzések, úgyhogy továbbra is az eddigi odaadással és profizmussal folytatjuk munkánkat.

Köszönjük ezt a varázslatos hétvégét és reméljük jövőre is találkozunk veletek a 2023-as AMTS-en.

E30 PICKNIK (OO[][]OO)

Jó volt látni, hogy nem csak mi vagyunk a típus rabjai

Az elmúlt hétvégén a Trackwoodon volt a csapat, de nem csak versenyezni mentünk, hanem igyekeztünk színesíteni az E30-as BMW-knek meghirdetett találkozó palettáját is.

Összesen öt autót vittünk el, melyből hárommal a közönségszavazás alapján díjat is hoztunk, egyiket megosztva egy másik E30 tulajdonosával.

Itt szeretnénk megköszönni a nézőknek a rengeteg szavazatot és üdvözöljük a márkatársakat, akiknek szeretnénk gratulálni a szebbnél szebb E30-aikhoz.

Reméljük lesz még alkalmunk egymás mellett kiállítani az autóinkat.
(B)