Vizes nyolcas a BMW találkozón

E24 635CSi

Az elmúlt években már többször elsütöttük azt a poént, hogy ez az év legjobban várt eseménye az RCS MeetUp. Most sem tudunk másképpen fogalmazni, mert nekünk ez a találkozó olyan mint maga a kánaán. 5 (nekünk, felelősségteljes dolgozó emberként csak 4) nap a barátainkkal, távol a gondoktól, problémáktól, körbevéve az igazi szenvedélyünk tárgyát jelentő csodálatos müncheni születésű járgányokkal. Idén sem kellett csalódnunk sem az eseményben és szervezőiben, sem a résztvevőkben és végképp nem okozott csalódást a felhozatal sem.

Szokásunkhoz híven a csütörtöki napon érkeztünk meg, pénteken pedig egy kisebb karaván követett minket, hiszen ahogy ígértük, idén egy nagyon különleges standot akartunk összehozni. Szándékosan kivártuk, hogy debütálhasson egy-két igazi nagyágyú a fegyverarzenálunkból. A zsűri gesztusaiból úgy vettük ki, hogy nem okoztunk csalódást, mert felettébb sok időt töltöttek el az autóink körül és úgy tűnt, hogy valamin nagyon agyalnak. Ahogy az lenni szokott az utóbbi hétvégéinken, péntek este megpróbálta elrontani a hangulatot egy hatalmas vihar, de a kedvünket Nektek (meg némi italnak) hála semmi sem szeghette. Külön tiszteletet és köszönetet érdemel a szervezők felkészültsége, akik “szélfogó” traktorokkal segítettek nekünk abban, hogy meg tudjuk védeni az autóinkat a természeti viszontagságoktól. Az autók csak kicsit áztak el, mi viszont nagyon…

Szombatra, hogy egy klasszikust idézzünk – az idő ismét Miami lett. Barátaink is mind eljöttek a napsütésben átélni azt az élményt, amit csak és kizárólag itt lehet megtapasztalni. Hatalmas nagy öröm volt látni, hogy rengetegen döntöttetek úgy, hogy rászánjátok a szombatotokat, hogy részt vegyetek velünk a találkozón, őszintén reméljük, hogy ez minden évben jó szokásotokká válik. A helyszín megtelt élettel, a hangulat a tető fokára hágott, mi pedig egy hatalmasat buliztunk.

A hab a tortán pedig a díjátadó gálán jött el. Nem akarunk hazudni, vagy álszerénykedni – ezek az elismerések igenis nagyon-nagyon jól esnek. Jól esik az, amikor több tucat ember csillogó szemekkel várja, hogy lerántsuk a leplet a műveinkről. Jól esik, amikor a szakmában jártas kollégák/barátok megdicsérik az egész éves munkánkat. És ugyanennyire jól esik az is, amikor Európa egyik legnagyobb BMW-s rendezvényén elismerik a teljesítményünket a válogatott zsűri tagjai. Méghozzá idén ezt 8(!!!) serleg formájában vívtuk ki. Ahogy mondani szokás, ez gombócból is sok. Annak aki lemaradt, hadd adjunk egy kis ízelítőt, a díjnyertes palettánk darabjaiból:

USA M6 – Az érkezésünk napján már lelőttük a poént. Nem tudjuk elmondani, mennyit jelent nekünk ez az autó, ahogy azt említettük ez tényleg egy igazi ékkő. Benkő Antal barátunkkal közös, sokadik szerelemgyermekünk és az idei évünk (és talán karrierünk egyik) leghatalmasabb projektje. Az autó természetesen teljes fényezést kapott és minden egyes alkatrésze az utolsó csavarig top kategória és persze teljesen új. A cápa, az autó színével megegyezőre fényezett csillagokkal ellátott BBS RS2 kerékszetten gurult ki a fesztiválra, és új kedvencünk egy airrideot is kapott, csakhogy a hasmagasság is megfelelő legyen. 

Z4 – A duplázó: Az AMTS-en (!) is díjat nyert vele Benkő Anti, és persze most is megkapta, ami jár neki. Ha lemaradtatok róla (akkor ejnye-bejnye), nézzétek meg a csatornánkon az AMTS-es adásunkat, ahol kívül-belül bemutattuk már ezt a frenetikus verdát.

E30 – Antika harmadik autója, amelyet szintén lehetett már látni az AMTS-en. Az autón, amelyen Anti több évtizede őriz otthon, nemrégiben egy teljes MTech 2 kitet és az előbb említett 2 járgánnyal egyetemben egy fantasztikus, egyedi belteret kapott az MMM Interiortól. Esetleg, ha ez nem lenne elég, a motortérben egy M50B25 muzsikál, a kocsi alatt pedig egy szett BBS RC090 virít!

M4 – Antika kifogyhatatlan zsákjának negyedik gyémántja. Az autó GTS szárnyat, Movit fékeket, fordulatszám kijelzős GTS kormányt és egy KW V3 futóművet kapott. A látvány önmagáért beszél.

M3 – Mikó Zsolti barátunk, alias Mr. MMM Interior verdája. Nem akarjuk learatni a babérjaikat, ez a zseniális tárnoki műhely egyik újabb nagyszerű munkája, mi csak egy kiváló alapot biztosítottunk nekik. Egy élmény volt újra egy standon osztozni a srácokkal, reméljük ők már kipihenték magukat (nekünk ez még nem sikerült).

E23 728i – Király Tibi barátunk két kezének munkája, hatalmas respekt és elismerés illeti őt ezért. Standunk legöregebb autója és egyik legjellegzetesebb darabja is ez, a Japan Racing kerekeken guruló, finom kis ültetéssel lejjebb engedett cápa!

M535i E28 – Szintén itt debütált az autó, tovább erősíti azt a véleményünket, miszerint ez volt eddigi karrierünk legkomolyabb felhozatala. Hatalmas projekt volt ő is, alul-fölül teljesen fel lett újítva. Ezzel a motorral és felszereltséggel alapból is igazi ritkaság egy E28, de jelen állapotában ezüst színe ellenére egy fehér holló. Hamarosan róla is beszámolunk bővebben.

OT E30 – A sort pedig a Kárai Peti saját gyűjteményéből származó, fehér OT-s E30-cal zárjuk. Ez az autó a tavalyi év egyik nagy projektje volt, körbe MTech 1 kitet kapott, teljesen fel lett
újítva, motorterében pedig M20B20 duruzsul. Lett volna miből választani, de mellette döntöttünk, és ezek szerint nem tévedtünk.

Még egyszer nagyon köszönjük a szervezőknek és mindenkinek aki hozzájárult ehhez a felejthetetlen élményhez, Nektek pedig nagyon köszönjük azt, hogy velünk tartottatok és kimutattátok felénk a szereteteteket. Találkozzunk jövőre is! A 20 annyira kerek szám, kénytelenek leszünk valami újabb nagy dobásra vetemedni. Maradjatok velünk!