Új év, újabb megvalósított álmok

E46 330Ci

Kisfiúként (és természetesen kislányként is) mindenki az első autójáról álmodozik. Tisztán meg van az az érzés, ahogy a nyugati magazinok oldalait lapozgatva, vagy a TV-képernyőjére tapadva, az autós műsorokat bámulva, azt tervezgetjük milyen verdával fogjuk meghódítani az összes csajt (vagy csávót), hogy fogjuk állva hagyni a lámpánál a többi autóst és mit fognak szólni majd a haverok, amikor megérkezünk a zsír új járgánnyal. Idősebb olvasóink azt is tudják, hogy az első autó igaz szerelem, amolyan semmihez sem hasonlítható, örökké tartó fajta. Kicsit félretéve a szentimentalista nosztalgiát, hadd mutassuk be nektek a 2022-es év egyik legkomplexebb projektjét, amely egy rendkívül hosszú huza-vona – „Rohadjon meg…”ezúttal nem Kárai! – után végre visszakerült tulajdonosához. E46 330Ci!

Mi szükség volt erre a bevezetőre? Az autó tulajdonosának szülei az ékes példa arra, hogy vannak olyan gondolkodású szülők, akik nem arra törekszenek, hogy a gyermekük alá betegyenek egy zsír új méregdrága autót. A mai uniformizált világban, örömteli azt látni, hogy van aki szívesebben költ arra, hogy megtámogassa gyermekét, hogy egy igazi ízig vérig élményautót tudhasson magáénak. Hangsúlyoznánk, ez nem a pénzről szól, hiszen, ahogy egy új autó, úgy egy ilyen felújítás sem feltétlenül olcsó mulatság. Legalább nem kell aggódni, hogy a gyerek káros szenvedélyekre költ, elég lesz neki az adrenalin.

Na, de miből is állt a felújítás:

Újfent egy olyan projekt volt, ahol szabad kezet kaptunk a végeredményt illetően, ami meg is hozta a kedvünket egy kis varázsláshoz. Az autó, amikor hozzánk került, egy amolyan átlagos 330Ci volt, „unalmas” színnel, automata váltóval. Mi egy kicsit játékosabbá tettük. A végeredmény pedig, ahogy mindig: önmagáért beszél.

Az autó Demjén Peti barátunknak hála kapott egy sperr diffit,

az O.CT Tuning jóvoltából egy ST (by KW) futóművet,

a Bastucktól egy brutális kipufogórendszert a tökéletes hangzásvilágért,

BBS CH-R felniket elől 8,5, hátul pedig 9,5j szélességben,

és az élményautózást megkoronázandó egy 6-os MANUÁL váltót (mivel előtte automata volt).

Szerencsére a Magisztól számtalan gyári alkatrészt tudtunk felhasználni a projekthez. Hogy kívül és belül is kellően dögös legyen, műhelyünkből egy divatos, mégis feltűnő Nardo Grey színben gurult ki, a belteret pedig az MMM Interior, a tőlük megszokott, lassan azt mondhatjuk, hogy elvárt minőségben újította fel.

Kicsit talán irigyek is vagyunk a tulajra, hogy egy közel M3 szintű (de jóval péntárcabarátabb) élményautóval fogja róni az utakat. Biztonságos és élményekben gazdag vezetést kívánunk!🤲

Az alábbi képgalériában pedig végignézheted a felújítás során készített képek egy részét!