Opel Ascona CD EXCLUSIVE
- Ricsi
- július 9, 2024
- 9:21 de.
Opel ascona cd exclusive
Az 1980-as évek közepén, amikor az Opel Ascona már jól megalapozta hírnevét a középkategóriás autók piacán, az Opel úgy döntött, hogy valami különlegeset hoz létre a sorozat csúcsmodelljeként.: Így született meg az Opel Ascona CD Exclusive.
Az autó 1988.08 évjáratú, CD EXCLUSIVE felszereltséggel, (ezt követte a Vectra A.)
Az autó számos elismerést kapott hazai és külföldi versenyeken egyaránt.
Jennersdorf Opel találkozó (Ausztria) egymást követő két évben III. és II. helyezett.
Hungarian Blitz Weekend 80-as évek I. helyezett.
Ez csak töredéke annak amennyi mindent az autó valójában nyert.
Mindezekmellett az autó a Hungaroring Blitz Ringen is népszerűnek számít.
Az autóban, minden amit el lehet képzelni, ki lett cserélve gyári vagy vele megegyező minőségű alkatrészekre!
2005-ben az autó egy teljes karosszéria felújítást kapott ill. külső és belső gyárilag megegyező színű fényezést!
A mechanikus C20NE motor körülbelül 2 évvel ezelőtt, Szuromi Istvánnak köszönhetően teljes felújításon ment keresztül.
Külső felszerelések:
Gyári küszöb spoiler, IRMSCHER csomagtartó spoiler, GT hűtőmaszk, sárga Hella Comet 450 ködlámpák,
új Michelin Pilot Sport 3 FSL gumik (195/50 R15 82V), 15 colos RONAL könnyűfém felniken, gyári GM sárfogó gumik.
Ablakok és tükrök:
Zöld üvegek, B oszloptól sötétített üvegek műbizonylattal, elektromos és fűthető tükrök, elöl elektromos ablakemelő.
Fékrendszer és futómű:
256 mm-es ATE POWERDISC tárcsafékek elöl, dobfék hátul, elöl állítható sárga KONI SPORT lengéscsillapítók,
hátul KYB ULTRA SR lengéscsillapítók, Eibach Pro-Kit 35/40-es ültetőrugók, Wiechers-PROEX toronymerevítő elöl, Wiechers hátul.
Motor:
C20NE motorkód, teljes motorfelújítás (~3000 km van a motorban), új 20SEH MAHLE dugattyúk, új vezérlés, vízpumpa és tömítések,
45-ös WEBER karburátorok, könnyített, grammolt főtengely, polírozott és könnyített hajtókarok, nagy szelepes hengerfej (45 mm SCHRICK szívószelepek,
foszforbronz szelepvezetők, dbilas szeleprugók), polírozott szívó- és kipufogó csatornák, 296-os SCHRICK vezérműtengely fokoló tárcsával,
RISSE MOTORSPORT fix szelepvezetők, egyedileg összerakott elektromos üzemanyag szivattyú (HARDI Automotive).
Kipufogórendszer:
Rozsdamentes acél 60 mm kipufogórendszer MATTIG véggel, LEXMAUL 4-2-1 hengerenkénti leömlő.
Sebességváltó:
Egyedileg összerakott sebességváltó (Vectra 4×4 F20), új szinkronok, F18+ feszített diffi, hosszú 5. fokozat, könnyített lendkerék.
Kormány és műszerfal:
Gyári új Irmscher bőrkormány, RAID HP kormány hubbal, GSI digitális műszerfal, gyári Broad Computer (nem üzemel a karburátor miatt).
Hifi rendszer:
Új Kenwood KDC-BT640U autórádió, MAC Audio Olympic Gold 6×9 ovál 300W-os hátsó kevlár, három mágneses hangszóró crossoverrel,
MacAudio Fearless 5000 D erősítő a hátsó ülés háttámláján.
Az autó kizárólag MOTUL 10w60 olajat használ, és a nagy kompresszió miatt 100 vagy 100+ oktánszámú benzinnel üzemeltethető!
Az autó eladó classic, old timer csere/beszámítás érdekel minket!
Érdeklődni a info@karaiexclusiveracing.hu-n lehet!