Újabb ritkaság született újjá a műhelyben – E28 M535i

E28 M535i

Az autó az 1984-es Párizsi Autószalonon mutatkozott be. Szorosan a mechanikailag azonos E28 535i alapjaira épül, ezért nem tartalmaz egyedi, BMW hajtáslánc-elemeket. Az egyetlen igazán egyedi jellemzője, az 535ihez képest, az alapfelszereltséghez tartozó M-Technic aerodinamikai csomag és az első és hátsó ülések M-es háromszínű hajtókái.

A kézzel gyártott E28 M5-tel ellentétben, ezt a modellt a München melletti Dingolfingban, a szokásos E28-as összeszerelősoron szerelték össze. A típusból tíz különböző változatot gyártottak, összesen mindössze 10.335 darabot. A német piacon, a megjelenésekor egy új modell 40.500 német márkába került.

Az a szerencse ért minket, hogy ebből a durván 10.000 modellből egy, pont a mi műhelyünkben kötött ki – darabokban és eléggé hiányosan. Ahogy a legutóbbi videónkban már említettük, a kedves ügyfelünk, aki elhozta hozzánk járművének hamvait, eléggé megjárta a “jó magyar szakemberekkel”. Mivel nem egy autójával műveltünk már csodát, ezért tudta, hogyha valaki, akkor mi mindent el fogunk követni azért, hogy újjászülessen.

Az autóval rengeteget kellett legóznunk:

Teljesen felújítottuk a motorját

Kilakatoltuk normálisan

Teljesen újrafényeztük

A belteréről pedig a fantasztikus MMM interior fiúbandája gondoskodott

Nem is szaporítanánk tovább, a szót, a lényeg úgyis ott van a fotókon.

Kellemes gyönyörködést!